Teorija Z (a nije još jedna zavera)

teorija Z marketingMarketing je postojao i pre interneta, koliko god nam to neverovatno zvučalo. Zapravo se marketing na internetu i zasniva na dostignućima i postulatima tradicionalnog marketinga, koji su samo prilagođeni novim platformama. Jer, proizvodi, usluge i tržišta se menjaju, ali su ljudi i njihove navike, osobine, osećanja, problemi i potrebe u suštini uvek isti.

Krajnji cilj svake marketinške prezentacije jeste što veći broj posetilaca koji u najkraćem roku rade baš ono što želite – kupuju, popunjavaju registracionu formu, prijavljuju se za newsletter, pozivaju broj telefona... Bilo da pogledaju izlog, čitaju flajer, newsletter ili posete veb sajt i biznis nalog na društvenim mrežama.

Pa zašto im ne biste pomogli i uputili na prečicu do željene destinacije, tj konverzije bez nepotrebnih lutanja. Pravo na najvažnije, jer danas niko nema viška vremena.

Marketing na društvenim mrežama - obaveza, ne opcija

marketing na drustvenim mrezamaMogu vam istaći statističke podatke o prednostima oglašavanja na društvenim mrežama, poput koeficijenata rasta prodaje nakon primene ove vrste marketinga, istraživanja o tome kako jedan hashtag može doneti dvocifreno veći procenat klijenata samo u jednom danu, analizama povećanja potencijalnih klijenata po kvartalima, ali samo kucanje ovog pasusa je meni bilo dosadno, tako da prosto neću. 

Umesto toga, samo ću vas podsetiti na to koliko puta ste se vratili nekoj Instagram stranici i kupili recimo slušalice koje vam ne trebaju jer su vam ih pokazali u pravo vreme na pravi način. Podsetiću vas na svaki put kada ste pred praznike krenuli da vrtite društvene mreže jer ste znali da je to najbolje mesto za izbor darova koji ćete pokloniti najdražima. Plus, u tržnim centrima je parking pakao.

Content marketing trendovi za 2021.

content marketing 2021Opet je „ono“ doba godine. Ukrašeni izlozi i ulice, rukavice na dnu džepa kaputa, praznične reklame i velike šljašteće jelke u šoping centrima kažu da 2020. broji sitno. 

Kakva je ovo godina bila! Sve samo ne obična i ne jedna od onih koja nam nije dala dovoljno razloga da je pamtimo.

WordPress: Gutenberg VS klasični editor

Gutenberg WordPress EditorTokom poslednjih nekoliko godina WordPress, platforma na kojoj je napravljeno preko 60 miliona veb stranica, nije pretrpela veće izmene. Sada, sa modernim Gutenberg editorom, korisnici ređanjem tzv. blokova imaju elegantnija rešenja prilikom stvaranja veb sadržaja.

3 SEO trenda za 2020.

seo optimizacija sajtova 2020Kao vlasnik veb sajta možda sebi postavljate jedno od sledećih pitanja o optimizaciji: Zašto se SEO uvek menja? Da li mi treba SEO za posao? Zašto je SEO proces neprekidan? Kako mogu ostati u toku sa svim promenama?

Cenovnik izrade sajtova

200€

Lite Paket

  • Do 10 strana
  • Izrada sajta u CMS-u
  • Uputstvo za ažuriranje
  • Osnovni SEO
  • Jednostavan i čist dizajn
Opširnije

350€

Starter Paket

  • Do 20 strana
  • Izrada sajta u CMS-u
  • Uputstvo za ažuriranje
  • Osnovni SEO
  • Jednostavan i jedinstven dizajn
Opširnije

500€

Standard Paket

  • Domen i hosting
  • Do 40 strana
  • Izrada sajta u CMS-u
  • Uputstvo za ažuriranje
  • Napredni SEO
  • Jedinstven i napredan dizajn
Opširnije

750€ +

Profi Paket

  • Domen i hosting
  • Neograničen broj strana
  • Izrada sajta u CMS-u
  • Uputstvo za ažuriranje
  • Napredni SEO
  • Jedinstven i napredan dizajn / PSD to CMS
Opširnije