Grafički dizajn
Budite vidljivi, budite prepoznati, budite originalni. Kako?
Dobro grafičko rešenje vizuelnog identiteta pola je puta do uspeha.
Da bi uopšte mogli da reklamirate svoju firmu, proizvod, uslugu ili brend, potreban vam je dobar dizajn odnosno grafičko rešenje kao njihov vizuelni predstavnik. Grafički dizajn predstavlja kreiranje vizuelnog identiteta i on mora biti osmišljen tako da komunicira sa ciljnom grupom potencijalnih klijenata i potrošača. Elemente vizuelnog identiteta čine logo (logotip), boje, tipografija (fontovi), znak, slogan i slično. Naravno tu spadaju i druga grafička rešenja koja će vas približiti potencijalnim kupcima kao što su: vizit karte, reklamni leci (flajeri), brošure, katalozi, plakati, memorandumi i drugo.
Grafičko rešenje vašeg vizuelnog identiteta treba da ispriča priču, pošalje poruku i pridobije kupca. Mora biti istinito i originalno, nosilac vizije i misije. Ono treba biti osmišljeno tako da predstavlja korist za kupca i njemu služi. Takav grafički dizajn biće prepoznat i upamćen od strane klijenta. Da bi se kreirao dobar vizuelni identitet firme, potrebno je pored klasičnih dizajnerskih veština imati i nešto više: ideju, intuiciju, viziju uspeha firme koja će biti utkana u logotip ili drugi vid grafičkog dizajna.
Da bi se došlo do dobrog grafičkog rešenja potrebno je poznavati tržište odnosno izdvojiti ciljnu grupu potencijalnih kupaca, obratiti im se kroz sliku i reč na način koji najbrže mogu upamtiti i naravno ponuditi im rešnje ili dobit. Vizuelni identitet odnosno grafički dizajn ima za cilj da pojednostavi komunikaciju sa klijentima i potrošačima i ostane upamćen.
Kako izraditi dobar logo?
Logo (logotip) je najbitniji element vizuelnog identiteta svake kompanije, proizvoda, brenda. On je prvi i najistureniji predstavnik vizulenog identiteta i mora biti osmišljen jednostavno ali istovremno i kompletno tako da na prvi pogled ispiča priču o brendu, firmi ili proizvodu. On je asocijacija na vaš brend i komunicira sa ciljnog grupom potrošača i klijenata. Dobar logo je garancija da ćete biti primećeni na tržištu i stoga je kreiranje logotipa veoma bitna stavka vizuelnog identiteta svake firme.
Vizit karte mogu biti savršeni reklamni materijal a mogu i vrlo lako završiti u korpi za otpatke. Razlika je u dizajnu i poruci koju prenose. Istraživanja pokazuju da se vizit karte koje imaju dobro grafičko rešenje duže zadržavaju kod potencijalnih kupaca. Pri tome je bitno jasno naglasiti o kom proizvodu i uslugi se radi, samo ime i tehnički podaci nose rizik da se takva vizit karta brzo odbaci.
Reklamni flajeri su popularan način reklamiranja ali često završavaju nepročitani i bačeni. Da bi postigli svoj puni efekat reklamni leci moraju privući pažnju dobrim sloganom, tekstom, kombinacijom boja i slika i naravno tačno definisanom vrstom usluga i potencijalnih dobiti za klijenta.
Brošure, katalozi, plakati, memorandumi i drugi štampani reklamni materijal može povećati poslovanje vaše firme ako su izradjeni kvalitetno, sadrže udarne slogane, dobar tekst, slike, kombinaciju boja i slično. Moraju biti i jedinstveni, odstupati od konkurencije kako bi bili primećeni i iskorišćeni.
Kontaktirajte nas, predočite nam vaše ideje, mi ćemo ih uobličiti u kvalitetan logotip ili drugo grafičko rešenje po kome će vas prepoznavati.
Cenovnik
Grafičko rešenje | Cena | Cena uz izradu sajta |
---|---|---|
Logo | od 100€ | od 50€ |
Vizit karta | od 30€ | od 15€ |
Flajeri | od 50€ | od 25€ |
Plakati | od 50€ | od 25€ |
Katalozi / Brošure | od 20€ po strani | od 10€ po strani |